Byt - nabídka pro realitní kanceláře

Prohlížel jsem si nabídku jednoho velkého realitního serveru a zjistil jsem, že není vůbec jednoduché udělat si představu o dispozici prodávané nemovitosti pouze z přiložených fotek. Fotky jsou často nekvalitní a zobrazují pouze malou část místnosti. Chápu, že občas je to účel, ale pokud nemá prodejce co skrývat, mělo by být v jeho zájmu poskytnout potencionálnímu klientovi co nejlepší představu o nabízeném zboží.
Takže mě napadlo vytvořit interaktivní model bytu. S nemovitostí můžete otáčet, přibližovat si jednotlivé místnosti a z vytvořených popisků získáte základní informace o rozměrech, materiálech, apod. Okno s modelem je možné zvětšit na celou obrazovku. Do modelu se dá vložit logo konkrétní realitky. Podobně, jako jsem já okno s modelem vložil do článku na tomto blogu, může webmaster realitní kanceláře vložit model na firemní stránky.

Ovládání: otáčení - levé tlačítko myši, posouvání - pravé tlačítko myši, zoom - kolečko myši


Samozřejmě jsem schopen narýsovat i modely domů, kanceláří, komerčních prostor.